Productcategorieën

Ruim 9000 producten op werkdagen vóór 15:00 besteld, de volgende dag in huis

X
Geen producten gevonden...
  • Laagste prijs garantie
  • Simpel bestellen
  • Snel geleverd
  • Deskundig advies
  • Showroom
  • 30.000+ artikelen

Garantie en service

Alle producten die bij HorecaRama worden aangekocht hebben ten minste 1 jaar een carry-in garantieperiode bij onze showroom te Rotterdam. Deze carry-in garantie gaat in vanaf de dag dat het door u aangekochte product bij u is afgeleverd. Deze carry-in garantie houdt in dat bij eventuele defecten of stroringen, het aangekochte product kan worden afgeleverd in Rotterdam om aanspraak te maken op de garantie. Uiteraard is het ook mogelijk om het product per post op te sturen. Vervolgens zullen wij het product voor u nakijken. Bepaalde productgroepen hebben een langere garantie van bijvoorbeeld 2 jaar of 5 jaar, in deze gevallen staat dit bij het product vermeld.

Deze carry-in garantie geldt voor producten die redelijkerwijs te tillen zijn (tot 40kg), is het product zwaarder, zoals bijvoorbeeld een koelkast of koelwerkbank, dan verzorgen wij in overleg een monteur die bij u op locatie langskomt om het probleem te verhelpen.


Bij het oplossen van problemen die binnen de garantieperiode vallen wordt er onderscheid gemaakt tussen 2 soorten situaties:

1. Het probleem wordt nagekeken en deze valt onder een fabrieksfout of een andere soort tekortkoming van het product, in dit geval vergoedt HorecaRama alle kosten van reparatie.

2. Het probleem wordt nagekeken en deze valt onder een gebruikersfout, enkele voorbeelden hiervan zijn:

- Het product is niet correct en/of door een professional aangesloten, bijvoorbeeld een juiste stekker, juiste gas aansluiting, juiste waterslang aansluiting etc.
- Het product is onoordeelkundig gebruikt: De gebruiksvoorschriften in de handleiding zijn niet gehanteerd. Denk hierbij aan het niet goed schoongemaken, producten met water die niet zijn ontkalkt, etc. Dit staat per product in de bijgeleverde handleiding beschreven.
- Bij controle blijkt dat het product wél goed werkt.

In deze 2e situatie worden er kosten voor arbeid en/of transport in rekening gebracht.


Termijn van oplossen

HorecaRama doet er alles aan om problemen m.b.t. geleverde producten zo snel mogelijk op te lossen, de standaard termijn hiervoor bedraagt 7 werkdagen. Een leentoestel is niet van toepassing. Vaak kunnen problemen al binnen 3 werkdagen worden opgelost en vervolgens wordt dit teruggekoppeld.

Wat onze klanten over ons zeggen

Bezoek onze showroom