Ruim 9000 producten op werkdagen vóór 15:00 besteld, de volgende dag in huis

  • Laagste prijs garantie
  • Simpel bestellen
  • Snel geleverd
  • Deskundig advies
  • Showroom
  • 30.000+ artikelen
X
Geen producten gevonden...

Verzending en retour

Verzending en levering
Bestellingen die worden geplaatst op werkdagen voor 15:00, worden de volgende dag geleverd. Dit geldt voor ruim 9000 producten.

Bestellingen die worden geplaatst in het weekend, of na 15:00, worden de eerstvolgende werkdag verzonden en de dag daarna geleverd. Levertijd kan afwijken indien anders gecommuniceerd, dit kan soms 2 of 3 werkdagen zijn. De levertijden staan per product aangegeven op de productpagina. Als u meerdere producten besteld waarbij verschillende levertijden gelden, wordt de langste levertijd aangehouden om de verzendkosten te kunnen optimaliseren. In uitzonderlijke gevallen dat een product tijdelijk niet op voorraad is, nemen wij hierover contact met u op en informeren wij u over wanneer het artikel weer voorradig is en geleverd kan worden.

Beschadiging en/of missende producten bij levering
In uitzonderlijke gevallen kan het voorkomen dat een product beschadigd raakt tijdens transport. Dit dient uiterlijk binnen 3 werkdagen gemeld te worden, zodat wij hierop passend actie kunnen ondernemen met onze collega transporteurs. Indien deze periode is verlopen kunnen wij helaas niets meer doen. Voeg bij uw melding altijd een foto toe waarop duidelijk te zien is wat er aan de hand is. Per situatie wordt er gezocht naar een passende oplossing.

U ontvangt van HorecaRama ten alle tijde een e-mail op de dag dat uw bestelling wordt verzonden, levering geschiedt vervolgens op de eerstevolgende werkdag. In het geval dat u uw bestelling nog niet binnen 2 werkdagen heeft ontvangen, of incompleet heeft ontvangen, dient u dit binnen 3 werkdagen bij ons te melden, zodat wij hierop passend actie kunnen ondernemen met onze collega transporteurs. Indien deze periode is verlopen kunnen wij helaas niets meer doen. Vervolgens wordt ook hier per situatie gezocht naar een passende oplossing.

Pakket levering
Bestellingen onder de 30kg, worden per pakket post geleverd. Afhankelijk van het soort product(en) dat u besteld, wordt er gebruik gemaakt van verschillende bezorgdiensten. Deze bezorgdiensten leveren tussen 09:00 en 18:00 uur. Indien er niemand aanwezig is op het bezorgadres, wordt uw pakket bij de buren afgeleverd of wordt er de volgende werkdag opnieuw een poging gedaan.

Indien gewenst, kunt u altijd de actuele status en eventuele tijdstip van levering opvragen bij onze klantenservice.

Vracht levering
Voor verzendingen die erg zwaar of groot zijn, wordt er samengewerkt met verschillende transport bedrijven. Hierbij geldt dat levering altijd geschiedt tot achter de eerste deur. Indien een groot of zwaar product intern nog moet worden verplaatst, houdt hier dan rekening mee. De tijdstip van levering is hierbij tussen 09:00 en 18:00 uur, u wordt geacht om zorg te dragen dat er iemand aanwezig is om de levering in ontvangst te nemen. U ontvangt ten alle tijde 1 dag van tevoren een melding dat de levering de volgende dag zal worden geleverd.

Retourneren
Ruilen en retourneren kan binnen 14 dagen na levering van de bestelling. Bij ruilen of retourneren dient het product in originele staat en verpakking terug gezonden te worden. De verzendkosten zijn voor rekening van de verzender. In de volgende gevallen wordt ruilen of retourneren niet geaccepteerd:
  • Het product is geopend, incompleet en/of zonder verpakking.
  • Het product is beschadigd. 
  • Het product is vies en/of gebruikt.
Aanvullende voorwaarden bij zakelijke aankopen 
Als zakelijke koper is de wet kopen op afstand niet van toepassing. U wordt als koper geacht om u vooraf goed te laten informeren, en zelf onderzoek te doen naar het soort product dat u nodig heeft. Let hierbij goed op de afmetingen, het materiaal, voltage van 230 of 400 volt, etc. Bij een retour wordt 25% van uw aankoopbedrag ingehouden. Dit bedrag wordt ingehouden voor de reeds gemaakte, en de na ontvangst van retour nog te maken administratieve- en transportkosten. Indien een product speciaal voor u is besteld of geproduceerd, behoudt HorecaRama het recht om uw gehele retour aanvraag te weigeren. Neem voor vragen, twijfels en onduidelijkheden altijd vooraf contact op met de klantenservice, u wordt graag verder geholpen.

Retour aanmelding
Neem contact op met HorecaRama via info@horecarama.nl om uw retour aanvraag kenbaar te maken en te verwerken. Zodra het product retour is ontvangen door HorecaRama, zal het aankoopbedrag minus eventuele onkosten zo snel mogelijk worden teruggestort, met een maximale verwerkingstijd van 14 dagen.

Wat onze klanten over ons zeggen

Bezoek onze showroom