Menu
EUR

Verzending en retour

Verzending en levering
Bestellingen die worden geplaatst op werkdagen voor 15:00, worden de volgende dag geleverd. Dit geldt voor ruim 9000 producten. Voor bestellingen onder €100,- hanteren wij €8,- verzendkosten(exclusief BTW), vanaf €100,- worden bestellingen gratis verstuurd.

Bestellingen die worden geplaatst in het weekend, of na 15:00, worden de eerstvolgende werkdag verzonden en de dag daarna geleverd. Levertijd kan afwijken indien anders gecommuniceerd, dit kan soms 2 of 3 werkdagen zijn. De levertijden staan per product aangegeven op de productpagina. Als u meerdere producten besteld waarbij verschillende levertijden gelden, wordt de langste levertijd aangehouden om de verzendkosten te kunnen optimaliseren. In uitzonderlijke gevallen dat een product tijdelijk niet op voorraad is, nemen wij hierover contact met u op en informeren wij u over wanneer het artikel weer voorradig is en geleverd kan worden.

Pakket levering
Bestellingen onder de 30kg, worden per pakket post geleverd. Afhankelijk van het soort product(en) dat u besteld, wordt er gebruik gemaakt van verschillende bezorgdiensten. Deze bezorgdiensten leveren tussen 09:00 en 18:00 uur. Indien er niemand aanwezig is op het bezorgadres, wordt uw pakket bij de buren afgeleverd of wordt er de volgende werkdag opnieuw een poging gedaan.

Indien gewenst, kunt u altijd de actuele status en eventuele tijdstip van levering opvragen bij onze klantenservice.

Vracht levering
Voor verzendingen die erg zwaar of groot zijn, wordt er samengewerkt met verschillende transport bedrijven. Hierbij geldt dat levering altijd geschiedt tot aan/achter de eerste deur. Indien een groot of zwaar product intern nog moet worden verplaatst, houdt hier dan rekening mee. De tijdstip van levering is hierbij tussen 09:00 en 18:00 uur, u wordt geacht om zorg te dragen dat er iemand aanwezig is om de levering in ontvangst te nemen. U ontvangt ten alle tijde 1 dag van tevoren een melding dat de levering de volgende dag zal worden geleverd. Op de dag van levering is het in bijna alle gevallen mogelijk een tijdsblok op te vragen.

Beschadiging en/of missende producten bij levering
In uitzonderlijke gevallen kan het voorkomen dat een product beschadigd raakt tijdens transport. Dit dient uiterlijk binnen 3 werkdagen gemeld te worden, zodat wij hierop passend actie kunnen ondernemen met onze collega transporteurs. Indien deze periode is verlopen kunnen wij helaas niets meer doen. Voeg bij uw melding altijd een foto toe waarop duidelijk te zien is wat er aan de hand is. Per situatie wordt er gezocht naar een passende oplossing.

U ontvangt van HorecaRama ten alle tijde een e-mail op de dag dat uw bestelling wordt verzonden, levering geschiedt vervolgens op de eerstvolgende werkdag. In het geval dat u uw bestelling nog niet binnen 2 werkdagen heeft ontvangen, of incompleet heeft ontvangen, dient u dit binnen 3 werkdagen bij ons te melden, zodat wij hierop passend actie kunnen ondernemen met onze collega transporteurs. Indien deze periode is verlopen kunnen wij helaas niets meer doen. Vervolgens wordt ook hier per situatie gezocht naar een passende oplossing.

Retourneren
Wij gaan soepel om met ruilen en retourneren. Heeft u iets besteld, maar bent u toch niet helemaal tevreden? Retourneren kan binnen 30 dagen na levering van de bestelling! Bij ruilen of retourneren dient het product bij voorkeur ongebruikt en in originele staat inclusief verpakking teruggestuurd te worden. Heeft u het product gebruikt of is de originele verpakking niet meer aanwezig? Ook in dat geval hanteren wij een soepel retourbeleid, waardoor er hoogstens sprake is van waardevermindering. De maximale waardevermindering is 25% en wordt bepaald o.b.v. de staat van het product. Wij zullen dit altijd vooraf met u in goed overleg bespreken. De verzendkosten zijn voor rekening van de verzender, wij kunnen hier uiteraard in assisteren. De volgende producten kunnen niet worden geretourneerd:

  • RVS Maatwerk.
  • Speciaal voor u bestelde artikelen (zoals onderdelen). 
  • Gepersonaliseerde producten (bijvoorbeeld bedrukking op kleding of glaswerk).

Indien artikelen speciaal voor u worden besteld en niet retour kunnen, informeren wij u hierover vooraf.


Retour aanmelding
Neem contact op met HorecaRama om uw retour aanvraag aan te melden. U ontvangt van ons een RMA nummer. Deze voegt u toe aan de zending zodat wij uw bestelling kunnen herleiden voor de terugbetaling. Zodra het product retour is ontvangen door HorecaRama, zal het aankoopbedrag minus eventuele onkosten zo snel mogelijk worden teruggestort, met een maximale verwerkingstijd van 14 dagen.
Kies uw taal
Kies uw valuta

Mijn account

Wachtwoord vergeten?

Recent toegevoegd

Totaal excl. btw
€0,00
Bestel nog voor €100,00 en de verzending is gratis
0
Vergelijk
Start vergelijking

Dit artikel is toegevoegd aan uw winkel wagen!
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »